Kuluttajakaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä.
Yritysasiakkaiden ja Tyovalot.fi / Siikalatvan Laitehuolto ja MyBeta.fi (Lehto Trading Oy) välisessä kaupassa sovelletaan Suomen kauppalakia ellei erillistä kirjallista sopimusta ole tehty.

Toimitusajat

Toimitusaika varastossamme oleville tuotteille on normaalisti 1-3 arkipäivää. Lähetämme varastotuotteet heti postin tai sovitun toimitustavan mukaisesti hyväksytyn tilauksen jälkeen. Mikäli olet valinnut laskutusmaksutavan, varmistamme yrityksen luottotiedot ennen toimitusta.

Mikäli tuote on tilapäisesti loppunut varastostamme, kestää tehdastoimitus 2-3 viikkoa. Ilmoitamme toimitusviivästyksestä sähköpostitse välittömästi tilauksen käsittelyn yhteydessä. Mikäli tilaamaasi tuotetta ei ole enää saatavilla, ilmoitamme siitä sähköpostilla tai puhelimitse ja palautamme mahdollisen ennakkomaksun.

Takuu

Kaikilla uusilla tuotteillamme on valmistajan myöntämä takuu. Takuu on pääsääntöisesti 1 vuosi. Katso tarkempi takuulauseke TÄSTÄ.

Palautukset ja takuupalautukset

tyovalot.fi / janilehto.com /MyBeta.fi verkkokauppa tarjoaa turvalliset kaupat – 14 päivän palautusoikeus.

Sovi takuuvaihdosta tai palautuksesta ennen lähettämistä, niin sovitaan paras lähetysvaihtoehto.

Huom! Uusilla CDI boxeilla ja muilla ohjainlaitteilla (esim eber/webasto) tai elektroniikkayksiköillä ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta. 

Lisäksi tehdastilauksilla (esim. MyBetan kautta tehtaalta tilattu erikoisosa, jota ei normaalisti varastoida) ei ole palautusoikeutta, eikä hyvitystä tehdastilauksesta tehdä, mikäli kyseessä ei ole virheellinen tuote.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa, mikäli kyyseessä ei ole takuunalainen palautus. Jos epäilet tuotteet olevan rikki tai muutoin puutteellinen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä tuotteen myyjään.

14 päivän palautusoikeus lasketaan lähetyksen vastaanottopäivästä. Eli siitä hetkestä kun asiakas vastaanottaa tuotteen fyysisesti. Kuluttajalla on myös oikeus tutustua tavaraan samaan tapaan kuin myymälässä. Jos kuluttaja kuitenkin huolellisuusvelvoitteensa vastaisesti ottaa tavaran käyttöönsä, ei hän menetä peruuttamisoikeutta, mutta vastaa tavaran arvon alentumisesta. Jos tavara on tullut sen käyttämisen johdosta myyntikelvottomaksi, kuluttaja vastaa tavarasta koko sen arvolla. (13.6.2014 uudistunut verkkokauppalaki)

Kuluttajan on erikseen ilmoitettava tilauksen peruutuksesta myyjälle. Tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei siis enää riitä tilauksen peruutukseen. (13.6.2014 uudistunut verkkokauppalaki)

Takuu elektroniikkahuolloissa

Myöskään elektroniikkahuoltotöissä ei “palautusoikeutta” eli jos vika on jossain muualla kuin korjatussa laitteessa, niin perimme kuitenkin korjauksesta/testauksesta hinnaston mukaisen maksun. Useinmiten toimivan laitteen 'korjaus' on moninverroin työläämpää, eli kunnossa olevan tuotteen korjauksessa perimme hinnaston mukaisen taksan tai tuntipohjaisen veloituksen (120e/h) riippuen kumpi on suurempi.

Mikäli korjattu elektroniikkalaite ei vieläkään toimi (vaikka siitä vika löytyi ensimmäisellä huoltokerralla), ja laitteesta emme löydä uutta vikaa, niin veloitamme testauksesta aiheutuneet työkulut (120e/h) tai kiinteähintaisista korjauksista hinnaston mukaisen taksan. Tällä estämme 'kusetusyritykset'. Tietyissä tilanteissa voidaan hyvittää koko korjauksen hinta, mikäli korjattu laite jää tänne meille hävitettäväksi.

Tutustu uuteen verkkokauppalakiin tästä linkistä

Finlexin laki kuluttajansuojalain muuttamisesta löytyy tämän linkin takaa

Yleiset ehdot

Lähetyksiin lisätään mahdolliset toimitus- ja laskutuslisät, mutta emme lisää pientoimitusmaksuja. Pidämme oikeuden olla toimittamatta tilausta, mikäli tuotetiedoissa on ollut oleellinen hintavirhe tai tuotetta ei ole enää saatavilla maahantuojalta. Laskutuslisä on aina 5€.

Toimitustavat:

-Postin automaatti tai nouto postin toimipaikasta
-Postin Ovelle paketti (Perille toimitettuna)

-PostNord kuriiri (isot lähetykset yrityksille tai lavalähetykset)
-Nouto (noudosta sovittava ennen hakemista)

Toimitamme postin tai huolintafirman seurantanumeron lähetyksen seurantaanne varten ilmoittamaanne sähköpostiin automaattisesti kun tilaus on käsitelty.
Postiennakkolähetykset eivät ole enää käytössä.

Maksutavat:

1. Ennakkomaksu

Maksat siis tilauksesi ennakkoon Lehto Trading Oy:n tilille. Lähetämme tilauksesi heti, kun suoritus näkyy tilillämme. Saat sähköpostitse ennakkomaksupyynnön, jossa ilmenee tilinumero ja maksun viitenumero. Voit nopeuttaa käsittelyä lähettämällä kuitin maksusta.

2. Laskutus

Voimme toimittaa lähetyksen laskutuksella luottokelpoisille yrityksille. Tarkistamme yrityksen luottokelpoisuuden. Lisäksi aiempia maksulaiminlyöntejä tai merkittävää maksun viivästystä ei asiakasrekisterissämme ole kirjattuna. Ei yksityishenkilöille.
Voimme laskuttaa myös sähköisesti. Merkitse lisätietoja kenttään OVT tunnus, yrityksen Y-tunnus sekä OVT operaattorin tunnus. Lisäämme laskutuslisän lisäksi pientoimituslisän/käsittelymaksun 8e alle 50€ laskutettavaan summaan.

3. Maksu noudon yhteydessä

Voit myös maksaa pankki- tai luottokorteilla yrityksemme tiloissa. Ei käyteismaksua.

4. Verkkopankkimaksut

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail.

5. Luottokunnan maksupainikkeet

Luottokorteilla liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail.

6. Collector lasku- ja osamaksuvaihtoehto (yksityisasiakkaat)

Tähän liittyvät maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail. Lue ao linkistä tarkemmat ehdot Collector rahoitukseen.

Collector ehdot